تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 19:59
کد خبر : 58107

درسال ۹۸ صورت گرفت : پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری از سوی تامین اجتماعی گیلان

درسال ۹۸ صورت گرفت : پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری از سوی تامین اجتماعی گیلان

بیش از ۸۵۰۰ نفر بیمه شده بطور متوسط در سال گذشته از تعهدات تامین اجتماعی گیلان در زمینه مقرری بیمه بیکاری برخوردار شدند. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، درسال ۹۸ بطور متوسط ۸۵۰۰ بیمه شده مشمول قانون کار از مقرری بیمه بیکاری بعنوان یکی از تعهدات تامین اجتماعی

بیش از ۸۵۰۰ نفر بیمه شده بطور متوسط در سال گذشته از تعهدات تامین اجتماعی گیلان در زمینه مقرری بیمه بیکاری برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، درسال ۹۸ بطور متوسط ۸۵۰۰ بیمه شده مشمول قانون کار از مقرری بیمه بیکاری بعنوان یکی از تعهدات تامین اجتماعی در استان گیلان برخوردار گردیدند.

براین اساس قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان تعهدات این حوزه در سال گذشته توسط شعب تامین اجتماعی گیلان پرداخت شد که بیانگر میانگین ماهانه ۱۶/۵ میلیارد تومان میباشد .

خاطرنشان میسازد براساس اعلام اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان بیش از ۲۰ هزار نفر بیمه شده استان بابت استفاده از مقرری بیمه بیکاری ناشی از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در ایام شیوع ویروس کرونا ثبت نام نموده اند که در صورت تایید و طی مراحل اداری و تامین منابع ، صرفاً بابت پرداخت مقرری با فرض بین ۳ تا ۶ ماه به این گروه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز میباشد .

این درحالی است که جامعه هدف اصلی مقرری بگیران بیمه بیکاری تامین اجتماعی گیلان با میانگین بیش از ۸۵۰۰ نفر همچنان دریافت کننده تعهدات مربوطه بوده و این مجموعه با وصول حق بیمه ای در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در هر ماه ( درشرایط عادی قبل از بحران شیوع بیماری و تعطیلی شرکتها و امهال و فرصت پرداخت حق بیمه ) ، ماهانه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان انواع مستمری و خدمات درمانی ارائه مینماید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.